piątek, 30 sierpnia 2013

[010-011] Bleed It Out


Hej! Nie wiem jak Wasze, ale moje wakacje były całe zabiegane. Zamiast wypocząć i się odprężyć, jestem chyba jeszcze bardziej zestresowana. Przez to nie miałam zbytnio czasu na szablony, ale jak widać mam go teraz więcej ;)

Obrazek tego anioła ni jak mi pasował i nie wiem nawet czy go zauważysz, ale udało mi się go dodać i w sumie teraz wygląda całkiem przyzwoicie xd

Miało być mrocznie i jest, ale nie wiem czy nie przesadziłam? Mam nadzieję, że nie ^^

Życzę wszystkim miłych ostatnich chwil przed szkołą! ;3

5 komentarzy:

  1. Dziękuję .
    Jeju . kc i w ogóle. Szablon jest przepiękny , warto było czekać.
    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRgKWYhdLSghFAiR9uBmZusZlGJSjX9wUOSFZEIEcpyIF52nMM91w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziewczyno, nie zdążyłam Cię o nim poinformować, a już skomentowałaś moją pracę xd Magia jakaś? ;p
      I oczywiście bardzo Ci dziękuję za słowa oraz cierpliwość xd

      Usuń
    2. Haha, gdy tylko zobaczyłam , że ukończyłaś mój szablon , wiedziałam ,że będzie super. (chociaż go nie widziałam ) ;p . Weszłam godzinę później i już był .
      Haha Czary.

      Usuń
  2. Boże, koooooocham twoją pracę, szablon jeeeeeeest mega! Dziękuję bardzo. <3

    OdpowiedzUsuń