poniedziałek, 12 sierpnia 2013

[006] Wonderin' Why


Witajcie ponownie! Dziś tylko jeden szablon, ale już wkrótce pojawią się pozostałe dwa, które czekają w kolejce. Miejcie, proszę, trochę więcej cierpliwości do mnie ;)

DREAMSCOME TRUE na Od Nienawiści Do Miłości
Nie miałam pojęcia jakie wybrać zdjęcie dziewczyny, dlatego przeczytałam jeden rozdział na Twoim blogu. Akurat trafiłam na fragment o tym, jak jeździ na desce, więc właśnie takiej blondynki poszukałam. Mam nadzieję, że pasuje do opisu głównej bohaterki ;)
W zamówieniu pisałaś, że chcesz abym pozostawiła Stopkę, jednak nie mam pojęcia po co Ci ona... Dlatego pozwoliłam sobie ją usunąć ^^ Jeżeli chodzi o Popularne posty oraz Listę Twoich blogów, możesz ją po prostu ustawić zaraz pod postem i wtedy stopka nie jest Ci kompletnie do niczego potrzebna ;) Możesz również uczynić to samo z Obserwowanymi i Menu, ale tym razem ustawić je zaraz nad postem. Oczywiście możesz nie wiedzieć o co mi konkretnie chodzi, dlatego zamieszczam pomocnicze zdjęcie:
W celu powiększenia kliknij na zdjęcie ;)
Mam nadzieję, że Ci niczego nie pomieszałam, a szablon Ci się spodoba ;)

Jejku, pierwszy raz się tak rozpisałam xd
Do następnego! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz