sobota, 27 lipca 2013

[001-004] Somebody Told Me


Witam wszystkich cieplutko!
Postanowiłam założyć osobny blog z szablonami w moim wykonaniu i tak o to już dzisiaj pojawia się pierwszy post z czterema pierwszymi szatami graficznymi.
Przepraszam dziewczyny, że musiałyście tak długo czekać, ale mam nadzieję, że pracę spodobają się Wam! (n_n)
Aby zobaczyć zdjęcie szablonu w pełnym rozmiarze kliknijcie na miniaturę.
W razie problemów → Instrukcja lub rabbioso.violent@gmail.com ;3
Bez zbędnego przedłużania przedstawiam Wam szablony!

EUPHORIA na Zapomniane
Przyznam, że z początku zastanawiałam się jak zrobić przejście z szarości w biel, ale mam nadzieję, że Ci się spodoba ;)

CLAUDIA BIEBER na Just Trust Me
Długo się zastanawiałam nad doborem barw. W końcu uznałam, że fiolet z mocno przybrudzonym różem się nada. Mam nadzieję, że mimo wszystko wyszło dobrze ^^

CLAUDIA BIEBER na I Need Believe
Miały być róż i beż. Wyszło, że jest więcej różu, a beż się gdzieś schował... Jednak uznałam, że tak nawet lepiej wygląda xd

ALEX STYLES na Między Nami Przepaść
To jest jeden z moich ulubionych szablonów
*nie chwaląc się oczywiście xd*
Przy nim najbardziej się namęczyłam i zeszło mi sporo czasu, aby go skończyć.
Miało być ciemno i jest ;]

Mam nadzieję, że szablony przypadły do gustu ^^
Wszelkie uwagi proszę kierować w komentarzu pod tym postem ;)

Już wkrótce następne zamówienia!

1 komentarz:

  1. Jejciu dziewczyno, szablony są genialne. Mój jest twoim ulubionym. Czuje się zaszczycona *-*. Bardzo dziękuję za zrealizowanie zamówienia. Już ustawiłam szablon i wszystko idealnie współgra. Dodałam oczywiście link z tym blogiem do mojego menu.
    Jesteś najlepsza. Jeszcze raz dziękuję.
    ; **

    OdpowiedzUsuń